سنگ آنلاین

سنگ مرمریت آباده

سنگ مرمریت آباده یکی از انواع مرمریت هایی است که به دلیل رنگ روشن و طرح های زیبا و قیمت مناسب مورد توجه سازندگان قرار گرفته است. سنگ مرمریت آباده دارای زمینه های رنگی متنوعی است که متداول ترین رنگ آن رنگ کرم است که امواج خاص با طیف رنگی خاص در آن دیده می شود. سورت های دیگر سنگ مرمریت آباده نیز همان ویژگی و خواص را دارند با این تفاوت که رنگی تیره تر و دارای ناخالصی است. در فرآیند تولید سنگ مرمریت آباده جهت استحکام بخشیدن و افزایش براقیت سنگ از رزین و اپوکسی استفاده می گردد. سنگ مرمریت آباده از قیمت نسبتا مناسبی برخورداراست که مهمترین عامل را می‌توان در قیمت مناسب کوپ آن اشاره کرد و همچنین می‌توان یکدست بودن و یک سورت بودن این محصول اشاره داشت که یکی از گزینه‌های پیشنهادی جهت پروژه‌های ساختمانی با متراژ بالا اشاره کرد که این امر موجب شده نظر مشتریان را به خود جلب کند. مشخصات مطلوب این سنگ در جدول زیر بیان شده است و میتوان انالیز این سنگ رادر قسمت مسخصات فنی محصول مشاهده کنید .

سنگ مرمریت آباده آرامش، زیبایی، گرمی و شکوه را به ساختمان شما می بخشد.اغلب این سنگ را بصورت 40 طول و تایل تولید می شود. سنگ مرمریت آباده از معادن مختلفی استخراج، تولید و فروخته می شود که این معادن سنگ در منطقه ابرکوه از توابع استان یزد واقع شده است.

عوامل موثر بر روی قیمت سنگ مرمریت آباده

1. معدن سنگ آباده

2. درجه سنگ آباده

3. ابعاد سنگ و ضخامت سنگ آباده

4. نوع کیفیت فرآوری سنگ آباده

هرکدام از معادن سنگ آباده دارای رنگ و طرح متفاوتی است و قیمت آن هم متغیر است. درجه سنگ نیز بر روی قیمت سنگ تاثیر گذار است و هر چقدر ابعاد سنگ بزرگتر باشد، قیمت بالاتری دارد و از دیگر عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت سنگ آباده نوع فرآوری از جمله ساب سنگ و گونیا بودن سنگ می باشد .

0